Sunetul și lumina sunt stimulii principali pe care se bazează percepția umană. Transferul principal de informație între corpul uman și mediul înconjurător se face în baza acestor două medii. Informația vizuală și cea auditivă este colectată de către ochi și urechi și apoi procesată, pentru ca omul să răspundă în acord cu acestea.
În cazul unei conferințe sau a unui event la un cazinou, chiar și la unul online precum https://vladcazinobonusuri.com, lumina ambiantă, precum și sunetele influențează deciziile participanților, iar o sală în care lumina și sunetul sunt aranjate în mod profesional va determina interesul și răspunsul optim al audienței.
Cum sunt afectați clienții unui cazinou de lumină și sunet
Lumina care clipește, în special cea roșie, și sunetele de monede, de câștig, anunțurile privitoare la bonusuri sau jingle-urile care sugerează un jackpot încurajează un comportament bazat pe decizii riscante. Jocurile de lumini și sunet vor influența luarea deciziei mai mult în baza stimulilor mediului ambiant și mai puțin în baza unui calcul al șanselor. Acest lucru se aplică și în cazul participării la jocurile de cazinou online.
Sclipirea duce cu gândul la materiale sau la metale prețioase și, în cele din urmă, la monede. Acest stimul vizual, asociat cu unul auditiv de clinchet de monede, va induce o situație de câștig, iar răspunsul instinctual va fi: „Aici se câștigă, deci și eu am șanse de câștig”. Lumina se focalizează mai mult pe mesele de joc decât în alte zone, ferestrele sunt acoperite, iar ceasurile trebuie să dispară. Sunetul, în schimb, trebuie să vină din toate direcțiile, sugestia câștigului fiind la tot pasul.
Cum se folosesc sunetul și lumina în cazul unei conferințe
Dacă vorbim de conferințe, atunci cuvântul de ordine este „Atenție”. Mesajul transmis de către vorbitori trebuie direcționat spre public, iar atenția publicului trebuie direcționată către vorbitor. Sunetul trebuie să fie monodirecțional, dinspre vorbitor spre public, clar, fără efecte și natural. Lumina principală va fi îndreptată spre vorbitor, asocierea dintre mesaj și imagine, dintre logos și pathos fiind un element indispensabil al unui discurs de succes.
Dacă la un cazinou, mesele de joc sunt organizate ca multiple centre de interes, fiecare cu lumină proprie, la o conferință audiența va fi aranjată astfel încât să îl poată vedea pe cel care transmite mesajul.